Лансираният през 2007 модел 308, продължава успешната кариера на 307. Няколко седмици след рестайлинга му на 5 септември от завода в Сошо излезе милионният представител на семейството: 308 хечбек 1.6 л e-HDi с рекордните 98 г/км емисии на СО2. През първата половина на 2011 версията хечбек представлява 69% от продажбите на модела, SW - 22%, а 308 СС (9%) остава на второ място, след 207 СС на европейския пазар на купе-кабриолети. Макар че основните му потребители са в Европа, 308 се радва на голям интерес в близо 100 страни в света.
През април 2011 започва вторият етап от кариерата на 308. Освен че продължава славата на модела по отношение на динамичните характеристики, новият 308 се превръща в еталон за екологична ефективност: за това допринасят намаленото с 25 кг тегло, гумите със свръхниско съпротивление при търкаляне, аеродинамиката, оптимизираните двигатели, 4 от които бензинови, с мощност от 98 до 200 к.с., и 4 дизелови HDi, от 92 до 163 к.с. Двигателят 1.6 HDi FAP 112 к.с. Евро 5, който разполага с новата технология Stop&Start e-НDi със стартер-алтернатор, позволява намаляване на емисиите на СО2 до 98 г/км - рекорд в сегмента.
Един милион произведени единици и гама с 44 версии, Peugeot 308 има реални шансове да изпълни плана си от 220 000 продажби за 2011 г.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!