Не го бъркайте с Pagani Huayra! Това са официалните рендери на едва проходилия полски производител на суперколи Arrinera, чийто стартов модел ще се казва Hussarya. Името идва от полската хусарска кавалерия от шестнадесети век, прословута с красотата, силата си и маневреността си. Вероятно тези черти ще са характерни и за новия суперавтомобил.
Още преди година, когато Arrinera разкри първите изображения на този модел, компанията получи много критики заради очевидната прилика с Lamborghini Murcielago. Последните появили се рендери обаче разкриват леко променена купе с динамични линии и средно разположен двигател, което не би се посрамило да позира до което и да е Ferrari или Lamborghini.
От Arrinera твърдят, че аеродинамичната визия на модела е разработвана в продължение на 14 месеца с помощта на космическата инженерна лаборатория към Варшавския технически университет.
Hussarya е с два активни задни спойлера, които според скоростта на автомобила сами ще се вдигат или ще слизат надолу. Когато шофьорът натисне спирачния педал, те ще застават в най-изправената си позиция, като по този начин ще играят ролята на въздушна спирачка.
Интериорът е изцяло фокусиран към шофьора.
Arrinera Hussarya вече навлиза във втората фаза от разработването си – пътни тестове. За целта инженерите от компанията ще закарат готовите прототипи в развоен център в Испания. Ако всичко върви по плана, продажбите ще започнат от края на следващата година. Hussarya ще бъде произведена в лимитирана серия от само 33 екземпляра. Обзавеждането естествено е поръчково, а карбонът - задължителен.
Засега се спряга цена от порядъка на 160 000 долара.
Остава да добавим, че двигателят е 6,2-литров V8 с турбокомпресор и макс. мощност 650 к.с. Той задвижва задните колела през секвенциална предавателна кутия Graziano. Съвсем случайно той е LS9 от Corvette ZR1, но от Arrinera обещават допълнително конски сили според желанието на клиента. Очаква се ускоряването от 0 до 100 км/ч да става за 3,2 сек.
За създаването на Hussarya на поляците е помагал британският инженер Лий Нобъл, създател на Noble Automotive и „виновен“ за появата на рекордьора Ultima GTR.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!