850 автомобила на столичния градски транспорт вече пътуват с отличителния знак на кампанията за повече уважение между шофьорите и дават личен пример за толерантност между малките и големите на пътя. Над 60 000 стикера за автомобили с посланието „Аз съм толерантен, а ти?” ще бъдат разпространени в София и страната чрез частни фирми и организации, както и като вложки във вестници и списания. Стикерите са отличителният знак на националната кампания „Малки и големи заедно на пътя”, която апелира за повече уважение и повишаване на безопасността по българските пътища. Инициативата стартира през март по идея на Volvo Trucks под патронажа на министъра на транспорта, съобщенията и информационните технологии Александър Цветков с подкрепата на КАТ, Столична община, браншови организации на превозвачите и медии. Като част от нея се издава и брошура с полезни съвети към водачите на леки автомобили, камиони, мотоциклети, велосипедисти и пешеходци с фокус върху спецификите на движението на всеки един от тях.
В инициативата вече се включиха и редица водещи компании у нас, като разпространиха стикерите за толерантност сред персонала си и ги залепиха на фирмените си автомобили. Сред тях са медии, транспортни фирми, компании в сферата на телекомуникациите и IT услугите. Първите, които се присъединиха, са Мусала Софт, Радио СВ Такси, Топлофикация София и Овергаз.
Кампанията за толерантност „Малки и големи заедно на пътя” от дни се популяризира и чрез група във Facebook, към която вече са се присъединили близо 300 души. Групата на толерантните шофьори дава полезни съвети за водачи на леки и товарни автомобили и също е начин за заявяване на съпричастност с националната кауза.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!