Източник: www.hyundaibg.bg
Многократно награждаваният седан на Hyundai - Genesis затвръждава лидерската си позиция в своя сегмент с освежен дизайн, нова технология за директно впръскване на горивото на двигателя V6, нова осемстепенна скоростна автоматична трансмисия и подобрения в конструкцията на шасито. Освен това моделът ще се предлага и със съвсем новия 5,0-литров V8 двигател в топ-версията R-Spec, чието оборудване ще включва уникални 19-инчови алуминиеви джантии опционално – летни спортни гуми Michelin Pilot Sport PS2, спортен тунинг на трансмисията и окачването и специална настройка на управлението за подобрена динамика.
Новият двигател Tau V8, с който ще бъде снабдена версията 5,0 R-Spec осигурява 429 к.с. при 6400 об/мин и 510 Нм при 5000 об/мин. Това е най-мощният силов агрегат, създаван някога от компанията. Той е разбаротен на базата на познатия 4,6-литров двигател чрез увеличаване на диаметъра на цилиндрите от 92 на 96 мм и технология за директно впръскване на горивото под високо налягане (15,17 МПа), което води до рязко увеличаване на мощността и въртящия момент и до понижаване на разхода на гориво и вредните емисии.
Други нововъведения при Tau V8 в сравнение с предшественика му са двупосочната системата за промяна на фазите на газоразпределението (D-CVVT) и специалното, подобно на диамант покритие DLC на полите на буталата, сегментите и втулките. Този двигател ще замени 4,6-литровия и в премиум-седана Hyundai Equus 2012, който ще се появи на пазара отвъд океана това лято.
Новият Tau V8 е куплиран с осемстепенна автоматична трансмисия, разработена от Hyundai. Тя добавя две допълнителни предавки, които подобряват ускорението и допринасят за по-плавна смяна на скоростите, като по този начин увеличават ефективността в сравнение с досегашната шестстепенна кутия. Освен това във всичките си варианти тази трансмисия ще дава възможност и за ръчно превключване SHIFTRONIC®.
За да бъде в крак с Tau V8 другият двигател, с който ще се предлага Hyundai Genesis 2012 – Lambda 3.8, също е оборудван със система за директно впръскване на горивото (GDI), благодарение на което мощността му е засилена с цели 43 к.с. – от 290 на 333 без увеличаване на ходовия обем. Въртящият момент също е нарастнал – от 359 на 395 Нм.
Lambda 3.8 запазва всички характеристики, които му донесоха заслужено признание още от появата на Genesis - D-CVVT, система за променлив ход на смукателните клапани, изцяло алумуниеви блок и цилиндрови глави, стоманена ангренажна верига и свещи с иридиеви електроди. Технологията за директно впръскване е допринесла не само за увеличаването на мощността и въртящия момент, но също така за редуциране на вредните емисии от работата на двигателя и за понижаване на разхода на гориво с около 7 процента.
Както и по-големият си събрат двигателя Lambda 3.8 ще бъде куплиран с осемстепенната трансмисия на Hyundai с SHIFTRONIC. Тя ще бъде монтирана и на Hyundai Genesis 2012 с добре познатия и многократно отличаван Tau 4.6 V8, увеличавайки ефективността му с 6%.
Дизайнерите на Hyundai очевидно също не са пожелали да лежат на лаврите си и са внесли някои промени, които правят екстериора на Genesis още по-привлекателен. Предницата е претърпяла редица промени, които придават на автомобила по-агресивен и по-динамичен вид. Впечатление правят разширените въздухозаборници и редизайна на предните фарове, включващ добавяне на LED-акценти и дневни светлини. Страничните огледала са снабдени с функции за автоматично прибиране и за осветяване на пространството пред вратите на автомобила. Задните светлини също са с променен дизайн, а асиметричните накрайници на изпускателните тръби се интегрират по-добре с общия силует на задницата.
Създателите на автомобила са отделили особено внимание и на безопасността, за да сведат до минимум риска от произшествия и да осигурят максимална защита на пътуващите в автомобила при евентуален удар. Genesis продължава традицията на Hyundai да оборудва базовите модели с животоспасяващи технологии като ESC, осем въздушни възглавници и активни подглавници. Към тях в гамата 2012 са добавени дневни светлини за всички модели, а за някои нива на оборудване и новоразработената система за предупреждение при напускане на лентата на движение (LDWS).
Genesis разполага с общо осем ултразвукови датчика, монтирани в задната и предната брони, които заедно с камерата за задно виждане помагат на водача да забелязва препятствия при паркиране. Разстоянието до тях се изписва на дисплей на таблото, придружено от звуков сигнал, ако е прекалено малко. За спиране Genesis разчита на четири дискови спирачки с анти-блокираща система, спирачен асистент и система за електронно разпределение на спирачното усилие.
Видео
Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!