Opel представи версия на Opel Magazine за iPad наречена Opel iMag. Клиентското издание на автомобилния производител добавя множество интерактивни елементи в своята дигитална версия за модерния персонален таблет компютър, които правят статиите по-живи и ангажират вниманието на потребителя. Повече картини и видео материали обогатяват съдържанието на списанието – във възможностите се включват практични приложения като търсене на дилър или уговаряне на тестово шофиране, както и връзки към Туитър и Фейсбук. Потребителят може също да задава въпроси, например относно революционния електрически автомобил с удължен пробег Ampera в последния брой. Точно както и при iPhone, потребителите преместват текстовете с тъч функция и могат да увеличават картини и графики. Opel iMag се издава паралелно с печатната версия и може да бъде изтеглен безплатно от електронния магазин iTunes.
Първият брой бе представен непосредствено преди началото на обиколката на посланичката на марката Opel Кати Мелуа. Всички срещи и събития от обиколката й могат да бъдат открити в Opel iMag и са маркирани като хотспотове в Google map.
Основната тема в новия брой е „градското градинарство”, при което ярко се демонстрира предимството на потребителите на iPad пред читателите на печатната версия. Те имат достъп до различни примерни градски градини с помощта на бутона Hotspot в Google map и с помощта на тъч функцията могат да накарат цветята да растат и цъфтят на екрана. Също толкова впечатляващо и развлекателно е приложението graffiti app в Opel iMag със статия за новата Corsa. Потребителите могат да създадат нов дизайн на Opel Corsa и да го представят във Фейсбук или да го изпратят по електронната поща. Следващите броеве също ще предлагат подобни интерактивни елементи.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!