Според експертите на Volvo новото V40 може да се похвали с водеща в класа си динамика. Причината е в специално конструираното шаси, което гарантира пъргавина, стабилност и по-добър контрол. Агрегатите предлагат мощности от 115 к.с до впечатляващите 254 к.с., с които автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч само за 6,7 секунди. Всяко V40 е оборудвано със start/stop технология и система за регенериране на спирачната енергия, независимо дали колата е с механична или автоматична скоростна кутия.
Новото Volvo V40 се предлага с две различни структури на шасито, от които динамичната е стандартна. При нея твърдата каросерия и ниският център на тежестта предполагат пъргавина и бързи реакции. Спортното шаси е с 10 мм по-ниско в сравнение с динамичното. Използваните за окачването пружини и амортисьори имат по-твърди настройки, което осигурява удоволствието от цялостно усещане на пътя и пълен контрол над управлението.
Системата за електронно сервоуправление на волана (EPAS) работи с три режима. На Low тя осигурява висока степен на подпомагане, а при Medium то е намалено и предоставя по-добро усещане за пътя при високи скорости. Режимът High допринася за динамичния характер на автомобила.
Датчик за ъгъла на усукване подобрява стабилността., шофьорът разчита и на контрол на сцеплението в завой.
На някои пазари новото Volvo V40 ще се предлага и с двулитров, петцилиндров бензинов T4 агрегат с мощност от 180 к.с. и макимален въртящ момен от 300 Нм. Интересен е и дизеловият двигател D2 с въглеродни емисии от 94 г/км, при който разходът на гориво е сведен до 3,6 л/100 км. 1,6-литровият, дизелов агрегат е с мощност от 115 к.с. и максимален въртящ момент от 285 Нм. Оборудван е с 6-степенна трансмисия Powershift или с 6-степенна механична скоростна кутия в комбинация със Start/Stop технология.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!