Новият двуместен компактен супермодел на Alfa Romeo със средно разположен двигател и задно предаване е готов за световния си дебют на салона в Женева. 4C ще излиза от завода на Maserati в Модена, натрупал опит с Alfa Romeo 8C Competizione. Доставките на новия модел започват от 2013 г. и с тях италианската марка отбелязва триумфалното си завръщане в САЩ.
Дължината от по-малко от 4 м е съчетана с широчина от 2 м, височина от едва 1,18 м и колесна база малко под 2,4 м.
Двигателят е изработен изцяло от алуминий и е 4-цилиндров турбобензинов с работен обем от 1750 куб. см. Той ни е познат от версията Quadrifoglio Verde на модела Giulietta. Макс. му мощност е 240 к.с., а масата на модела – 850 кг, сочат предварителните данни. Засега официалното становище по въпроса е, че на всеки 4 кг от масата на автомобила се пада по 1 к.с. Трансмисията е новата автоматична TCT с два сухи съединителя с възможност за смяна на предавките с лостче от волана. 4С ще е и със селектор Alfa DNA с три режима – динамичен, натурален и всесезонен.
Alfa Romeo 4C произлиза директно от едноименната концепция, дебютирала на Женевския автомобилен салон през 2011 г. Серийният Alfa Romeo 4C ползва технологии и материали, дошли директно от традициите на марката на попрището на спортните суперколи, както и от 8C Competizione. Формулата е класическа – въглеродни влакна, алуминий и задно предаване.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!