Новият 59-и брой на българския TopGear отваря рубриката си Gear с най-потентното шосейно Ferrari, правено някога. Което от Маранело изрично са помолили да се изписва f12berlinetta. Фотографите от Ripley & Ripley се опитват да предадат невероятните сърцеускорителни форми на 740-конното F12, докато Джейсън Барлоу обяснява защо колата няма нито един спойлер. Спойлери – в обичайния им смисъл – няма и виртуозно сглобеното произведение на карбо-титаниевото изкуство на Хорацио Пагани – изумителната Huayra. Хипер автомобилът, който има четири „елерона“, никога не е тестван за максимална скорост. Досега. Докато Сам Филип не се качва в небоядисаната кола с надпис „Prototipo 3“, навъртяла над 300 000 км (!) и чиято предна броня е залепена... с изолирбанд. Третият италиански супер герой в Gear е Lamborghini Aventador J – една от най-откачените концепции, която е направена за едва 6 седмици и която вече е продадена на анонимен купувач. J-версията в повече означава по-малко – няма нито покрив, нито предно стъкло. Максималните 320 км/ч предполагат, че човекът, броил 2,1 млн. евро, а). или има много качествена каска и големи топки, или много по-вероятното б). ще го кара с до 50 км/ч по френската Ривиера.
Италианска брънка закачи и Наско Марков, само че в Испания. Кръстената на италианската състезателна фамилия писта бе домакин на теста на Dunlop Sport Maxx Race – новата сериозна гума, която Наско тества с три също доста сериозни Audi-та, сред които и R8 V10 с 525 к.с. А по една неслучайност там се оказва и Любо Станиславов, тестващ най-бързия Jaguar, правен някога – красивия и брутален XKR-S.
„Планета“ TG пък стартира с епичен разказ от преди 40 години, разказът на британски екип, покорил най-затънтеното кътче на света с два Range Rover-a. 27 хил. километрова „разходка“ със 70 хил. литра гориво и 2400 кутийки бира. В „Планета“-та ще четете още за колите на Обама, Путин и компания, а Хамънд ще кара една истинска икона – Ford Escort RS Cosworth.
Редакторите на българското издание пък караха последното засега издание на легендата SL, в модификацията 500. Любо Станиславов е впечатлен. Те търкаляха също MINI Cooper S Roadster, супер-мега-дизел-седана (има и комби) BMW M550d, боксер-дизеловото Subaru Legacy непосредствено преди фейслифта на модела, двойно турбинираната Insignia, както и оптималната Kia Optima. Някакви новини? Разбира се, броят ви посреща с противоречивото (за момчетата от българския TG - определено грозно) Bentley EXP9, практичния Ford B-Max и новите хечове Mercedes-Benz A-Class и А3 на Audi. А, и не забравяме за ексклузивната мотоциклетна марка MV Agusta, която вече се предлага и в България. На страниците на изданието четете и интервю с Рафаеле Джуста и Николай Стоянов, отговорниците, стоящи зад официалното “българизиране“ на двуколесните мечти на MV.
Приятно четене!
*От здравословни съображения екипът на BBC TopGear България ви напомня да не спирате да мигате, когато гледате снимките в списанието.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!