Има много и различни начини да промотираш един продукт в различните медийни области, а маркетинговият отдел на Hyundai изглежда твърдо решен да опита всички от тях.
На огромен билборд на Таймс Скуеър в Ню Йорк Сити вече тече интерактивна състезателна игра, наречена Hyundai Race. Тя позволява на потребителите да се състезават с новия спортен хечбек Veloster. За да мерят сили, собствениците на iPhone трябва да изтеглят приложението Hyundai Race от App Store и да се свържат безплатно с безжичната мрежа на Hyundai на Таймс Скеуър. След като даден играч завърши състезанието, резултатът му се появява на билборд и показва класирането сред другите участници.
Състезателният симулатор на Hyundai ще бъде на билборда до края на тази година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!